Lesen Sie 5 Bewertungen über Marienburg-Apotheke Norbert Eikermann von Kandidaten, ehemaligen und aktuellen Mitarbeitern.
Sie können auch Ihre Meinung und Bewertung des Unternehmens hinzufügen, eine Frage stellen und die Gehälter bei diesem Unternehmen überprüfen.
Wie verändert die Digitalisierung bei Marienburg-Apotheke Norbert Eikermann in Köln internationale HR-Prozesse?
Offers intensive customer advice and the staff takes the time to order and manage requests.
Friendly and dedicated small team, able to handle tasks efficiently most of the time, including accurate medical tests.
Convenient parking available and the interior of the pharmacy is described as comfortable.
Exemplary customer service, particularly noted are the friendliness and competence of the staff and ownership, especially with pharmacy owner Corinna Lausberg being highly praised.
Pharmacy is child-friendly and responsive, making efforts to accommodate emergency needs like accepting faxed prescriptions.
Negative experience at the second branch after management change, with a decline in service quality.
Some customers reported staff being unfriendly, impatient, and indiscreet.
Issues with the mixing and availability of specialized creams, with customers feeling irritated by apparent reluctance or slowness to fulfill such requests.
Hier fühlt man sich als Kunde geschätzt!
Das Thema über Arbeit bei Marienburg-Apotheke Norbert Eikermann hat immer noch nicht viele Bewertungen. Wir freuen uns immer noch auf aktuelle Berichte.
Bei Marienburg-Apotheke Norbert Eikermann in der Köln sind Führungskräfte immer offen für neue Ideen, die es den Mitarbeitern ermöglichen, ihre Innovationen auszudrücken und kreative Lösungen in den Arbeitsalltag zu implementieren.