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The company offers excellent customer service, always puts customer service first and responds quickly.
Peter Park offers a comprehensive package, including helpful information materials and flyers for tenants and customers.
Many positive experiences reported regarding system functionality and setup, with specific praise for handling complex parking areas.
Data protection concerns are addressed professionally, highlighting the company's commitment to customer security concerns.
Rapid and effective problem resolution noted, enhancing the overall customer satisfaction.
There are reports of faulty notifications being sent out, with a lack of response to emails.
Communication issues have been mentioned, where the company fails to respond to customer communications and acknowledges mistakes without rectifying them.
Könnten Sie bitte mehr Details über die Arbeitsumgebung bei Peter Park System als Senior Customer Service Manager:in geben? Wie sieht die Homeoffice-Regelung im Unternehmen aus und wie sind die Arbeitszeiten geplant? Könnten Sie Informationen zum Gehalt für die Position des/r Senior Customer Service Manager:in bei Peter Park System bereitstellen?
Die Arbeit in einem Team von Spezialisten und die Unterstützung durch erfahrene Führungskräfte machen jeden Tag bei Peter Park System in München zu einer interessanten Herausforderung und tragen zur beruflichen Entwicklung bei.
Ist Peter Park System ein guter Ort zum Leben und Arbeiten? Sprechen Sie während Ihrer Arbeit oft englisch? Ist die Vergütung attraktiv?
Hallo, kann jemand etwas über die Arbeit bei Peter Park System in der Abteilung IT-Service sagen?